Yoga Beyond by M&M

Marta była moją pierwszą instruktorką jogi. To ona zaszczepiła we mnie pasję do tej aktywności fizycznej i nauczyła solidnych podstaw pracy z własnym ciałem. Projekt Yoga Beyond by M&M narodził się w mojej głowie na jednych z kolejnych zajęć. Dążyłam w nim do ukazaniu jogi jako elementu otaczającej nas rzeczywistości, nawiązującego do codziennej praktyki. Ta bowiem jest dla joginów naturalnym elementem rozpoczynania i zakańczania każdego dnia. Praktykuję od czterech lat. Nie narzekam już na problemy z kręgosłupem, a dodatkowo mam możliwość wyciszenia się i odnalezienia wewnętrznej harmonii, zwłaszcza w mocno stresujących sytuacjach. Ogromnie wszystkim polecam tę formę aktywności.
~Martyna

Szczęście tkwi w prostocie. Każdy jest szczęśliwy w danym momencie. Wystarczy wyzbyć się przeszłości, nie wypatrywać przyszłości, na które i tak nie mamy wpływu. Smakować i delektować się małymi rzeczami. Joga wyzwala dziecięcą radość. Nie skupia się na celu jest – radością tu i teraz.
~Marta

Asany występujące w sesji:

Czapla | Krauncasana | क्रौञ्चासन
Drzewo | Vrksasana | वृक्षासन
Król Gołębi | Ekapada-rajakapotasana | कपोतासन
Lotos | Padmasana | पद्मासन
Okręt | Paripurna Navasana | परिपूर्णनावासन
Orzeł | Garudasana | गरुडासन
Pozycja głowy odwróconej | Parivrtta Janu Sirsasana | जानु शीर्षासन
Pozycja kolana | Janu-śirsasana | जानु शीर्षासन
Pozycja ośmiu kątów | Astavakrasana | अस्तवक्रसन
Pozycja uciskania na ramiona | Bhujapidasana | भुजपीडासन
Skorpion | Vrischikasana | वृश्चिकासन
Trójnóg | Mukta Hasta Shirshasana | शीर्षासन
Wojownik II | Virabhadrasana II | वीरभद्रासन
Wojownik III | Virabhadrasana III | वीरभद्रासन
Wygięty łuk z nogą do góry | Ekapada-urdhva-dhanurasana | चक्रासन

n

2 komentarzy
Dodaj komentarz...

Nie dodałeś wcześniej komentarza. Wypełnij pola *